Arkadaşlar merhabalar. Ben tek yumurta ikizlerine hamileyim ve son zamanlarım artık 34. Haftadayız. Her an da gelebilirler zor duruyorlar içeride. Benim merak ettiğim çocukları nasıl ayırt edeceğiz hangisine ne isim koyduğumuzu nasıl fark edeceğim. Ne gibi bir şey yapmalıyım hiç düşünemiyorum. Bir fikir verirseniz çok sevinirim ☺️