Ayfer- amin Allah’mında izniyle kavuşacağız inşallah 🤲🏻❤️ bebeğim oksijensiz kalmış kalbi ve akciğeri arasındaki damarda darlık olduğu için hem tansiyonu çıktı hem ciğerleri 6 günde hiç açılmadı doktorların dediğine göre bu darlıktan dolayı kalbi çok yorulmuş o yüzden oksijensiz kalmış bu yüzden böbrek değerleri ve diğer kan değerleri çok yükselmişti çok şükür kıyıdan döndük şuan durumu iyi