Aysham 26+1 olduk ben bu aralar hisediyorum gebelikten gebeliğe değişiyor galiba ben biraz geç hisettim maşallah hareket etmeye basladimi durmuyorlar merak etme geç hisedersen ben doktoruma sordum gün içinde azda olsa ediyorsa sıkıntı yok demişti benim haftam büyük biraz ya normal bu haftalarda seyirmeler dışardan beli olması daha sonra başlar dedi