GamzeAltndas Şuan son adet tarihime gore 4 haftalık hamileyim ve beta sonucum 385 çok düşük çıktı iki tane melegimi kaybettim .Benim gibi olup bebegi sağlıklı olan varmiydi lütfen yazın şuan çok kötüyüm
Elele GamzeAltndas geç döllenme olabilir cnm hemen kötü düşünme iki gün sonra bakarsın artışına inşallah sıkıntı yoktur olumlu düşün stres yapma en baştan.
yseymayusa GamzeAltndas Endişeye kapılma ben ilk öğrendiğimde 358di 3 haftalıktı adet tarihime göre de 2 hafta geriydi. Şuan 24 haftalığız. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
KlncA GamzeAltndas yani adet gününüzde mi sonuç 385 çıktı ? Yoksa 4 hafta mı geciktiniz ? Benim 1 hafta gecikmede ilk sonucum 43 tü geç döllenme olmuş, sizin de öyle olabilir