Hanimeller bencede yaptirmalisin …bende yaptirmiycaktim ama doktorumun konuşması üzerine yaptrma kararı aldım ve yaptırdım ..iyiki de yaptırmisim şekerim yüksek çıktı şuan diyet uyguluyoruz….başkası yaptirmayip sorun çıkmadığı sende de sorun çıkmayacağı anlamına gelmiyor sonuçta herkesin gebeliği ve bünyesi farklı ….doktorun yaptır diyorsa yaptirmalisin …doktoruna danış yine de sana en iyi fikri doktorun soyleyecektir zaten 🌸