Doktorumun istediği ile açlık, tokluk 1 ve 2 saat olacak şekilde 75mg şeker yüklemesi yaptırdım. Tüm gebeliğim boyunca sağlıklı besleniyor olmama rağmen 2 . Saatlik sonucum yüksek çıkmış gözüküyor. Doktoruma ilettim henüz geri dönüş sağlamadı. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapabilirim.
OGTT (75 gr)(2 Saat)
Glukoz Açlık 77,5 Referans: 70 - 106
Glukoz 60 dk. 158,5 Referans: 125 - 180 Glukoz 120 dk. 174,3(Y) Referans: 75 - 130