basakhayalevi
Sgk sı olmayan kişiler için devlet bizlere faydalanmamız için analık sigortası yapıyor ÜCRETSİZ.
Faydalanmak için, sadece sağlık ocağında gebelik kartı oluşturmanız yeterlidir.
Ve bu sigorta ile kadın doğum bölümünde yapılan her muayene reçete tahlil vb. Her işlem için sigortalı olarak ücret ödüyorsunuz.
Çoğu yer sırf para almak için özellerde geçerli değil gibi yalanlar atıyor.
Lütfen hakkınızı kullanın.
Yanlarında 170 i arayarak analık sigortasını özel hastanede kullanamadığınızı belirtin cevabı da hoparlör de onlara dinletin..
Lütfen hakkınızı yedirmeyin..
Ayrıca, analık sigortası doğumu da kapsamaktadır. Doğumdan sonra geçerli değil maalesef..
Bunu etrafınızda paylaşın
Paylaşın ki anneler mutsuz olmasın ❤️