nurbeyza1 Kızıma bu iki isim arasında kararsız kaldım. Kayınvalidemin tarafı eylülü sevmedi ay adı diyorlar, zeynep istiyorlar . Ben de eylülü çok naif buluyorum bir kıza yakışır bir isim gibi. Sizce?
Kalbiimde2can nurbeyza1 bence cok güzel bir isim sonuc olarak onlarin degil sizin begendiyiniz isim önemli 🌸
PervinY nurbeyza1 Zeynep çok güzel bi isim. Anlamı da çok güzel değerli mücevher demek babasının süsü demek 🥰
nurbeyza1 Kalbiimde2can onları da kırmak istemiyorum ama Eylül güzel geliyor bana zeynep ismi de güzel de çok fazla zeynep var.
nurbeyza1 seyda53 ben de anlamı güzel isimleri seviyorum. Eylül erdemli insan demek insan ömrünün olgunluk çağını temsil ediyor falan diyorum. Onlar diyor soğuk bir ay 😂
seyda53 nurbeyza1 insan ismini yaşar çok güzel bir isim ne istiyosanız onu koyun hiç konuşmaya bile değmez