Özet geçeyim , Klomen kullandım sonra çatlatma iğnesi yaptı doktorum. Pazar ve Salı günü ilişki olsun dedi.. iğne cumartesi günü yapıldı, iğnenin yapıldığı gün belki tutar yine diye ilişki oldu, pazar günü olmadı çünkü eşim stres yaptı … ağladım sinirden.. 1 haftadır ilaç içmekten canım çıkmış neyin stresi bu yani.. doktoru aradım durumu anlattım iğne yapıldığı gün değerlendirdik ama dediğiniz günü değerlendiremedik dedim. Bugün ve yarın değerlendirsek olur mu dedim . Tutabilir dedi .. moralim çok bozuk sizce tutar mı ? Zaten sperm 72 saat yaşıyor diye biliyorum 😓