BuseMeryem2 Merhaba güzel arkadaşlarım.. Çok uzun zamandır isim arıyorduk oğlumuza ilk ismi belliydi aslında eşimin ısrarıyla ilk ismini onur koyduk.ama yanına başka isim yakıştıramıyordum en sonunda Onur Berk olarak karar verdik sizce uyumlu..fikirlerinize ihtiyacım var🌹🌹❤️❤️🫶🏻🫶🏻🫶🏻
KE_A BuseMeryem2 güzel canım ama nedense Onurun yanına aklıma direkt Tuna geldi, Onur Tuna herhalde o isimde oyuncu var diye 🤭, ismiyle yaşasın 😊
runkli0606 BuseMeryem2 bence çok güzel kimse yanlış anlamasın ama özellikle kız çocuklarına konulan isimlere bakıyorum herkes rutine bağlamış alengirli isimler koyuyor ne söylenmesi kolay ne kulağa hoş geliyor ileride kullanırken zorluk çekermi hiç düşünülmüyor çok komik geliyor bana seçtiğiniz isim hem şık hem her yaşa uyumlu hemde anlamlı ismiyle yaşasın.
Denizinci BuseMeryem2 gayet uyumlu olmuş, ben beğendim 🙏 ismiyle yaşasın. Biz de karar verdik nihayet . ❤️☺️ bizim ki biraz klasik ama her devir rahat kullanır diye düşündük. Anlamış güzel. Mahir olacak oğlumuzun adı hayırlısı ile . 🍀
BuseMeryem2 KE_A olabilir ama içime şuana kadar bu isim sindi diye kendimi bu isme alıştırmaya çalışıyorum..😍😍🥰 Onur tuna da birbirine yakışıyor dediğiniz gibi o da notlarımız arasında vardı ama tuna ismini eşim istemedi 🌹
BuseMeryem2 runkli0606 içimi çok rahatlattınız🌹inanın çevremizde ki insanlara isim beğendiremiyoruz,eşimle bu sabah son kararı verdik ve gerçekten çok içime sindiği için mutlu oldum.😍☺️
Maisina BuseMeryem2 çevredeki insanlar kendi istediği isimleri koymadığımız için hiçbir ismi beğenmiyorlar ki beğenmek zorunda değiller keyifleri bilir sallayın gitsin bebişiniz adıyla yaşasın inşallah 🙏
BuseMeryem2 Hamileanne berkcan da güzel isim☺️Berk yada berkcan fark etmiyor umarım ilerde bu sorunla hiç bir çocuğumuz karşılaşmaz 🫶🏻
Denizinci irem01 teşekkür ederim 🍀🫶 eşim teklif etti bende çok beğendim. İsimleri ile yaşasınlar inşallah