Kızlar Merhaba nasılsınız.?Ya bişey dicem biz yarın 39haftayı dolduruyoruz İnşAllah ama ne sancı var ne nişan nede su😬😬bu çocuk çok inatçı çıktı hurma yiyorum sıcak suş alıyorum squart yapıyorum hatta bolca haraket yok anam yinede faydası yok başka ne yapabilirim.?varmı önerisi olan.?