oznuripek ah canım ah insanlar herşeyi söyler . Banada kilo almıyorsun bebek beslenmiyor diye laf söylüyorlardı en son ay top gibi oldun dediler. Bebeğim doğdu kilolu bebek dediler sonra 300gr verdi niye zayıfladı dediler. Sütün vardı yoktu bir sürü şey söylediler. Bitmez yavrum bunlar bitmez çeneleri kopasıcalar. O yüzden onlarla başa çıkmanın en iyi yolu kendi bildiğini okumak doktor ne derse onu dinlemen stresiz bir hamilelik geçirmeye çalış bebeğin hissediyor doğduğunda huzursuz oluyor canım benden sana tavsiye