Asasas Kızlar 27 haftalık ikiz gebeyim progestan kullanmıyorum dğnden beri hafif çok açık kahve akıntı oluyor arada da cız cız kasık ağrısı normal midir acaba ağırlaştık baya
Nurse2018 Asasas ikiz gebeliklerde kanama olabiliyormuş ama benim bildiğime göre hiçbir kanama normal karşılanmamalı acil doktoruna git canım
Asasas Nurse2018 Kanama değil canım bazen sarımsımı desem çok açık kahve gibi silince geliyor oda cuma günü vajinal muayene olmuştum bir de progestan kullanıyorum ona bağlıyorum pruloton iğne yaptırdım bakıcam duruma göre
Asasas Senbenimmucizem Çok şükür şimdi normal e döndük inşaallah bi daha olmaz ikiz gebelik gerçekten zormuş son aylar