Rstasar Arkadaslar merhaba bugun ben mantar sikayetiyle doktora gittim ,iyi ki de gitmisim doktor bebegin kasiga saplandigini soyledi yani bebek kasigimda duruyormus 10 gun yat sonra kontrole gel dedi .Suclusu benim aslinda hic hamile gibi davranmadim hep temizlik yaptim kendimi yordum spora gittim kosu bandinda 50 dk yuruyus yaptim her gittigimde (2 gunde 1) sık sık iliskiye girmeyin ,benim gibi sacma sapan kendinizi yormayin suan moralim baya bozuldu siz benim gibi davranmayin erken dogum riski var dedi doktorum ve henuz 23 haftaligim ..artik sadece yaticam yemek ve tuvalet harici ayaga kalkmayi dusunmuyorum
Muhammedamine Rstasar daha önce hiç kasığa saplanmış tabirini bile duymadım doktorunuza sordunuzmu veya araştırdınız mı ? Ne anlama geliyor
Yalinn8 Rstasar hizla duzelmesini dilerim🙏🏻 zaten kendin de farkindasin artik, bu surec biraz özen istiyor, doktorunun dedigini yapinca inaniyorum normal duzene doneceginize
Rstasar Zeyna0607 bende ilk kez duydum bi tuvalete kalkmayi dusunuyorm cocuktan onemli degil hicbisey ne kilo ne temizlik
Zeyna0607 Rstasar canım benim ne kilosu ne temizliği annesin sen elbet kilon değişecek doğunca koyarsın düzene
Neroizm Rstasar yillardir tibbi metin tercumesi yapiyorum hic boyle bir tabire rastlamadim. Arastirdiniz mi hic? Bebegin kasikta olmasi zaten normal nerede olacak baska? Kasiga saplanmak derken neyi kastediyor doktorunuz acaba? Baska bir doktora daha mi gorunseniz acaba?
Rstasar Neroizm doktorum cok tecrubeli zaten ultrasonla karnimda gezdirdi bak burda degil dedi baya asagilara indi oralarda gordu sanki gebeligin ilk haftasiymis gibi 10 gun dinlenip sonra gidicem insallah duzelir .Normalde karnimda gezdiriyordu bugun baya baya asagilara indi
Neroizm Rstasar kanala mi girmis yani bebeginiz 23. Haftadan? Erken dogum tehlikesi mi varmis onu mu demek istedi ki acaba? Vallahi cok merak ettim.
Caglasmsk Neroizm büyük ihtimalle onu demek istemistir yat dinlen erken dogum riskin var dedigine göre. Yani ben onu anladm. 🤷 Rstasar insallah bi an önce duzelir gecmis olsun cnm
Rstasar Neroizm kanal da demedi yada beni korkutmak istemedi bilmiyorum sadece 10 gun dinlen sonra kontrole gel ama boyle olursa erken dogum riskin var dedi tamamen benim hatam hamile bi insanin kosu bandinda 50 dk ne isi var dipten temizlik yapiyorum pitir pjtir evin icinde surekli
Rstasar Misra_123 hic belirtim Yok sadece hareketleri altta hissediodum ben zaten onun icin gitmedim gecmeyen mantarim vardi o sikayetle gittim kontrol sirasinda fark etti yani bi belirtim yoktu
Neroizm Rstasar kendinizi suclamayin bilemezsiniz bunun sizin yaptiklarinizdan oturu olup olmadigini. Ayrica su dakikadan itibaren dikkat edersiniz, kendinizi harap etmeyin boyle psikolojinizi bozup.
Mcmc Haftanıda göz önünde bulundurarak bence demek istediği rahmin yumuşamış yada henişlemiş bebekte kanala girmiş.