Anneyimbennanne 37+4 teyim 1 hafta sonra sezeryann Olcam arkadaslar. Sütümün gelmemesinden aşırı korkuyorum. Sizce bu damlayı kullanmalı mıyım ?. Yan etkileri fln var mıdır ?. ☺️
Alposannesi14_ Anneyimbennanne ben doğumdan sonra kullandım günde 3 defa 20 damla şeklinde faydasını gördüm baya
Nurse2018 Anneyimbennanne evet bu tarz damlalar sütü gerçekten artıyor canım ama bence bebek doğunca başla
Ruzgar1027 Ben ilk bebeğimde kullandım doğum sonrası sütümün arttığını düşünüyorum açıkçası bir zararı da olmadı
Anneyimbennanne Ruzgar1027 Yaa alayım o zaman diyorum arttrrsa da ne güzel zaten. Acaba hemende gelmesini sağlar mı ?
Genc_anne_adayi Doğumdan hemen sonra suya damlatılarak kullanılıyor erken kullanmanıza gerek yok çünkü doğum sonrası vücut hem fiziksel hem psikolojik olarak da kendini emzirmeye hazırlamış oluyor
etkafa Alposannesi14_ nasıl kullanıyoruz canım mesela sabah 20 damla öğlen 20 damla akşam 20 damla totalde günde 60 damla mı damlatacağız
Alposannesi14_ etkafa aynen öyle canım yarım bardak suya damlatıp günde 3defa içtim, bende baya işe yaradı şükür 🌺
umaydurununannesi Anneyimbennanne ılk dusunu aldıkdan sonra gelıyo tam anlamıyla süt ama onceden kullanmam dogumu hızlandırabılır beyın bebek dogdukdan sonra sut gelmesını saglayacak
Anneyimbennanne umaydurununannesi Ben şu hastanede 2 gün kaliniyo ya o zmn gelmesini istyrm. Mama vermek istemiyorum sezeryan olduğum içinde hemen gelmz süt 😑
umaydurununannesi Anneyimbennanne evet benımde bı kac damla gelıyodu ama doynuyodu bebegım dus alınca geldı tam anlamıyla doktoruna sor bence en ıyısı