Oscarito41 Kizlar 21+5gunluk hamileyim..bu geceye kadar hicbir sekilde mide bulantim kusmam olmadi… Gece ilkten mide yanmam sonra eksime sonra kusma oldu sabah yine oldu…ustune bide ishal🤦🤦🤦hadi ishali kan ilacina bagliyorum arada ishal yapiyor ama neden midem boyle oldu sizce… Sizlerin de oldumu boyle bisi..sol tarafima yatinca hemen bi ekşime oluyor sonra solugu tuvalette aliyorum 🤢🤢bi iki kere oldu diye suan doktora gitmicem ama gun icinde tekrarlarsa aksama dogru gidicem mecbur….
Lafayette Oscarito41 ya siz yine doktora gidin tabikide, ben 25.haftadayim ,arrık organlar vs iyice yukarıya toplanıyor ondanmı ne midemi ağzımda hissediyorum,ekşime hazımsızlık bulantı gibi seyler hissediyorum. Geçmis olsun