-Mervemom Arkadaşlar günaydın. Can havliyle yazıyorum i. Vücudumda ödem var. Ayaklarımı basarken, yürürken hissedebiliyorum. Fakat en çok canımı sıkan da ellerim. Örneğin: Şu an uyandım ve ellerimi şiş hissediyorum. Ayrıca yumruk yaptığımda da ellerim ve parmaklarım acıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mıdır? Ne gibi önlemler aldınız, nasıl hafiflediniz? Lütfen yardım..
Mutlulukkk -Mervemom gunaydinnn. 🌼Ayaklarimda bi ara bnmde oyle oluyordu sanki halıya degilde taşa basiyor gibiydim.ozellikle sabah uyandigim zaman oluyordu. Sonra gecti nasil gectiyse. Ellerimde de ayni durum oluyor. Yumruk yapip sıktigimda sanki iki elimde 10tane poset tasimisim gibi bi agri oluyordu sanki. Ben tuzu azalttm braz ve suyu arttrmaya calisiyorum ama baska cozumu var mdiir bilmemm😑
2prenses_masal-oyku -Mervemom tuz ve nişastadan uzak durun bi keresinde kurabiye yemiştim nişastalı sabah bi kalktım elim yüzüm şiş tüm vücudum şişmiş sadece tuz değil yani bunu yapan nişastalı herşeyden de uzak durun
Arzummurat1905 Benimde ayaklarım,ayak bleklerim şişiyor dizimin altı ağrıyor bacaklarım balon gibi oldu,soğuk suyla yıkıyorum,buz katiyorum,masaj yapıyorum yine inmiyor 38 haftalık oldum
Yazgulu62 Arzummurat1905 tuzu kesıceksınız arkadaslar 0 tuz benım de bayramda oleydı balon gıbı tuzu braktım sımdı azda olsa yıyorum ama gayet ıyı bıde ayakalrınızın altına mınder koyup yatın
Ebraz -Mervemom benimde ayaklar ödemliydi 3 gündür indi ama eller şiş gibi özellikle gece dediğin gibi yumruk yapamıyorum sanki güçsüzleşmiş ve kasılıyor ama hamilelikte olan bişeymiş internete hamilelikte karpal tünel sendromu yazarsanız daha net bilgiye ulaşırsınız 🙏🏻
Hazan_yeli25 S.a kardeşim bnde aynı sikintidan muzdaribim bnm eller dirseklere kdr aşırı uyuşuyor kapayamiyorum ellerimi sanki damarlarım yirtilcak gibi ağrıyor gece gündüz devam ediyor uykudan uyandırıyor karpal tünel sendromu oluyormuş odemden dolayı sinirler sıkışıyor inan mahvoldum bir aydır aynı magnezyum falan kar etmiyor geçmiyor su da çok içiyorum aynı dün uyanınca artık ağladım canımın acisiyla hiçbir iş yapamıyorum o derece . YouTube den karpal tünel egzersizleri ni buldum yaptım günde üç kez inan çok rahatladım tavsiye ederim yparkn acıyı biraz ama geçiyor rahat uyudum ilk kez tavsiye ederim cokkk fayda etti