sevgdemr5 geçmiş olsun, dut kurusu maalesef geçici bi çözüm oluyor, anlık rahatlama sağlıyor, onun yerine suya karıştırılan tek içimlik monurol, üromisin felan var, doktorunuza danışıp bunlardan alırsanız daha kalıcı bi çözüm olur, birde enfeksiyonunuz sık sık tekrarlıyorsa şekerinize baktırmanızı tavsiye ederim, arkadaşımın hamileliğinde çok sık geçmeyen enfeksiyon oluyordu, kutu kutu antibiyotik içtiği halde sürekli enfeksiyonu tekrarlıyordu, en son şeker yükleme haftası geldi, bi bakıldı ki aşırı derecede şekeri yüksek çıktı, hızlıca diyete başlattı doktoru, sıkı bi diyetten sonra hem şekeri düştü, hemde enfeksiyonu geçti, bizde bu sayede yeni bişey daha öğrenmiş olduk, belki sizinde işinize yarar