12 Temmuz çarşamba günü spinal anesteziyle sezaryen doğum yaptım. Normalde hamileliğimin son aylarında özellikle ayaklarımda çok ödem oluyordu ancak ameliyat sonrası hastanede yatarken hiç böyle bir sorun yaşamadım. 2 gün sonra eve gelip duş aldıktan sonra ayaklarım ve bileklerim şişmeye başladı. Hamilelikteki ödemimden çok daha fazla çünkü o zaman ayaklarımı uzatıp dinlendiğimde kısa sürede normale dönüyordu ancak şu an düzelmiyor. İnternette araştırdığımda spinal anestezinin ve sonradan verilen fazla serumların etkisi olduğu yazıyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz?