Miray_yetgin Kizlar 32 haftalık gebeyim ilk belimde ağrı hissettim ama o geçti vajina da baskı ağrı hissediyorum doğum sancısı mı 🥲
gulten_01 Miray_yetgin Merhabalar haftamız aynı ve şuan hastanede yatıyorum bazı sebeplerden dolayı aynı şikayetler bende de var nst ye bağlıyorlar günlük ama sancı çıkmıyor yalancı kasılma ve bebek artık yavaş yavaş doğum pozisyonunu almış oluyormuş tedirgin olmayın .