24+3 oldum uyanıyorum sürekli yatsam bile sıcaktan mı hamilelikten mi bilmiyorum doktora dahi sordum hamilelik boyunca artarak devam eder dedi çalışıyorum da üstelik hayatımda hiç böylesi uyumamak istediğim olmadı daha doğrusu uyuyamadığım:( ne olacak bilmiyorum doğum da 3 kasım bu yaz cok zor geçiyor