pandasever
Evet tek başına aile bireyi riskli, şükür benim babam sağlıkçıda gözü açıktır ama bir gün babama bişi olsa annemi kontrol altında tutarım dediğiniz gibi. Benimde kronik hastalıklarım var ilaçları sağlıkocağında yazdırıyorum hep, babamda öyle yapıyor