Öncelikle Allah analı babalı büyütsün güzel sağlıklı ömrü olur inşallah. Bende 33+3üm çam sakurada doğum yapacağım. Doğum anınızı hastaneyi ebeleri sizinle ilgilenen personelleri anlatabilir misiniz. Memnun kaldınız mı baba ne aralıklarla görüyor bebeği