Kızlar böbreklerimde genişleme varmış rahmin hacminin artmasından dolayı. İdrarda da kan çıktı ç. Böbrekte taş olma ihtimali varmış ama şu an görüntğlwyemiyorlar ç. Sırtımın sol tarafı çok ağrıyor ç. Şu an da sancıdan uyuyamıyorum ç. Böyle olan varmı ? Üroloji doktoru çok bekletmiyoruz böyle olduğunda doğumu dedi. 26 temmuza gün aldık ama daha kornerken alırlar sizce ne olur canım çok yanıyor.