aysequl92 ekim anneleri burdalar mı doğum tarihim 24 ekim gözüküyor normal sezaryan olacagım içim 14 ekimde doğumun olur dedi doktorum kızımız eerken gelmezse eğer :)
Sinan35eda aysequl92 valla doktorum bana daha bişi demedi şuan doğum 22 ekim olarak gözüküyor benim son 97 sezaryana nasıl karar veriyorlar peki erkek benimde sağ salim kucağımıza alalım
aysequl92 Sinan35eda doğum genelde sezaryan istersen 10 gün önce alınıyormus benim 3 cu gebelığım 2 side sezaryan bunuda o şekilde istedim ondan tarihini söyledi bize :)