Merveclskn10 Boğazımda geçmeyen tıkanma hissi var. Yemek yiyeli neredeyse 5 saat oldu başka bir şey de yemedim. 25. Haftadan beri zaman zaman bunu yaşıyorum ve çözüm bulamadım. Şuan 33 haftalık gebeyim. Bu tıkanma hissi nasıl geçer?
Zehra_25x Merveclskn10 ayni hismi bilmiyirm ama yutkunuyirm mesela ama sanki bogazimda bisi var ve gitmiyo sabaha kadrda oyle oluyo genellikle kendiliginden geciyo
Merveclskn10 Yaseminduygulu Reflüm var normalde ama bu öyle yanma gibi değil. Sanki yemek borumda yemek kalmış gibi.
Merveclskn10 Zehra_25x Evet aynen öyle geçmiyor hiçbir türlü anca uyuyabilirsem sabaha geçmiş oluyor. Ama bunu geçirmenin bir yolu yok mu?
Yaseminduygulu Merveclskn10 eşimde de o sıkıntı var doktor midede ülser varsa yapar dedi endoskopi demişti eşime mide ilacı kullan şurup yani
Zehra_25x Merveclskn10 yok sanirim cnm ya ne denemedimki balgammi var dedm cikarmaya calistim sicak sut ictm su ictim uok gitmiyo asiri sinr bozucu durum ama yapck bisi yok sanrm
Merveclskn10 Zehra_25x Ya doğumdan sonra geçecek yada doktor yolu görünecek gibi😐 Son 46 gün dayanıcam artık.
Zehra_25x Merveclskn10 ben neler cektm valla sabahlara kadr oksuruk krizlerimi dersn burun akintilarimi artik agliyidm sinirden ve ozellikle gece 1 den sabah 8 e kadr suruyodu iskenceydi resmen. Tam gecti dedm bide basima bu lanet geldi. Doktora gidiyon biside yapamiyoki hamile oldgm icin. Ozellikle hamile olmami beklems bu hastaliklar…
Merveclskn10 anneoluyoruuumm16 Tiroidim yok zaten bu histe hamilelikte başladı. Midem mi küçükdü yediklerim mi fazla geliyorda böyle oluyor anlamıyorum ki çokta yemiyorum buyüzden.