mnli Kumru_6694 almalısınız çünkü gümüş kapaktan farklı olarak sütü de topluyor benim öyle bir problemim olmuştu kıyafetlerim ıslanıyordu sürekli dışarı çıkarken hep onu taktım çamaşırımın içine
Kumru_6694 __mom1 Allah seni ne aldın kız yazsana fikir olsun banada ben bişi almadım memişlerime daha 🤭
Yenibirii Kumru_6694 aynisini aldim bende. Yara oldugunda cok isime yarayacak eminim. Gümüş kapak almadim. Kalkan daha mantikli geldi bana, bebem emdiginde aci cekmemis olurum en azindan😅
Allahkahretmesin1 Kumru_6694 25 günlük anneyim keşke daha önce alsaydım dediğim bir ürün inanmadım aslında iyi geldiğine ve kremler yağlar aklına ne gelirse kullandım hiçbir şekilde göğsümün acısı dinmedi kopacak gibi acı oluyordu bu yüzden emzirmek bile istemiyordum mama veriyordum bebeğime 2 haftanın sonunda denemeye karar verdim ve mucize gibi 2 günü bulmadı iyileşmesi zeytinyağı sürüp kapatıyordum ben çok çok memnun kaldım
Zehra_25x Kumru_6694 hm ben almadm cnm anneyle bebek arasinda hic bisi olmamamsi gerekiyorms o kalkanla emerse 30 ml veriyor ama bebegin tukruk bezi degerse 200 ml kadr cikiyorms bebegin ihtiyacina gore uretiyor yani. Arkadasimda yara olsn bosver en falza 1 hafta sinra alisiyosn yara olmuyor dedi sakn kullanma falan dedi ve suan bebegi masallah duba gibi 😂😂😂 bnde kullanmamayi dusunuyirm buyuzdn.
__mom1 Kumru_6694 gümüş kapak, lansinoh meme ucu kremi, philips avent kalkan aldım. Bunların hepsi kendimi korumak için 😅 Süt sağma pompası vs almadım. Gerek olur mu olmaz mı bilemediğim için epey pahalı bir şey gerekirse alırım
Kumru_6694 __mom1 gümüş kapakta az ucuz değil yavv ama herkes tavsiye ediyor 😁 süt sağma pompasını bende öyle yapmayı düşünüyorum
Ysmntg İlk doğumumda avent şeffaf kapaklarını kullandım çok memnun kaldım kıyafete değmeden hava almasını sağladığı için yara oluşumunu engelliyor
__mom1 Kumru_6694 gümüş kapak çok pahalı ama en azından gümüş gider bozdurursun kaç gram eder acaba 🤣
__mom1 Kumru_6694 göğüslerin küçükse ebebekten alabilirsin internettekilerin yatı fiyatınaydı ben baktığımda ama bana çok küçük geldi
Kumru_6694 __mom1 yok ya 95di şimdi 100 olmuştur 🤕 demek büyüklü küçüklü oluyor bunlar he boyut boyut 🙄
Kumru_6694 Zehra_25x yok canım senin dediğin koruyucu galiba. Ben kavanoz kapağı gibi olan şeyi dedim süt toplıyor ya