seymanozdemir Elifelibass aminnn inşallah çok teşekkür ederim. İkinci sezeryanım olacak. İlki çok pozitifti umarım bu doğumum da öyle olur
Anneadayi0404 Gmzdgy aynıyız son 4 ama felaket kaşıntım var acaba sendede var mı karnım bacaklarım heryerim nerdeyse kaşınıyor mahvoldum 😒
Elifelibass __kamilla___ benimde ilk gebeliğim 28 temmuz cuma saat 10.00 da alacağım dedi doktorum çok heyecanlıyım
3Tospikannesi Elifelibass Uygulamaya göre 49 Ama doktor ve benim beklediğim 13′ten sonra her an gelebilir 😁 sağlıkla gelsinler inşallah (33 haftalığım)