İlk bebeğimde fayda etmedi. Doğum sonrası başlamıştım yara olunca. Uzun sürdü, çok şey denedim, en son kızılcık pekmezi ile iyileştim. İkincide olmaz sandım, sürmedim, ama yine yara bere idim. Bir süre sonra iyileştim. Üçüncü de sürmeye gebelikte başladım ama bir arkadaşım gümüş kalkan verdi, o en etkilisi imiş. Bakalım ne olacak.