Merhaba kızlar, adetim 8 gün gecikti en son 10 temmuz da kan verdim negatif çıktı. bu arada 11 temmuzda da ovulasyon testinde pik gördüm değerlendirdim hemen hâla adet olmadım geç yumurtlama olduğu için geç döllenme olma ihtimali var mıdır başına böyle bişey gelen varr mıı adetimin olması gereken 2. Gün yumurtladım 😂😂