123blogggh Kızlar 12 de zar zor uyudum şimdi yine uyandım sıcak bir taraftan ağrılar bir taraftan 32+4üm sizde durumlar nasıl
Blueberry0 123blogggh valla bende uyuyamıyorum geceleri ev hamam gibi sabaha karış bi serinleme oluyor o zaman güzel uyuyorum sırf bu yüzden öğlene kadar uyuyorum 🤦🏻♀️
Pnar_nar27 123blogggh aynı durumdayım şuan 34 haftadayız ağrım var, sağıma dönsem canım yanıyor soluma dönsem yanıyor. Stresten mi nedir vucudumda kaşıntı oluyor. Uykum var uyuyamıyorum resmen😒😒
Gonca4297 123blogggh 33+5 den uykusuz gecelerle merhaba diyelim o zaman 😴 Asla uyuyamıyorum saga don sola don uyku gelmiyor ağrılar,sıcak,rahatını bulamama vs.. Coh zor 😭😖
Minik1Civciv 123blogggh bende uyuyamıyorum vantilatör açık sabaha kadar ona rağmen yatamıyorum. 25+2 yiz.
Sevvalslmn Bende de durumlar aynı saat 3 gibi uyuyorum 4-5 gibi kalkıyorum 8e kadar uyuyamıyorum sonra 8den 11e kadar uyuyorum. Ama gece uykusu kalmadı hiç dinç olmuyorum bu yüzden kaşıntı da oluyor az kalsaydı bitseydi :)
defneveannesii_ Anlık bildiriyorum durum aynı 🫢 32+4üz odadan odaya geziyorum sıcaktan 🥲 Havada hafif esinti var diye klimalı odada yatmayalım bugün dedik, şimdi anlık olarak klimalı odaya taşındık 🙈
Hlybkr Bende de durum aynı 38+4 üz hem sıcaktan hem de bebişin hareketlerinden uykular haram. Voleybol maçı izliyorum 😅