Kayaozge raamuu32 Bepanthol kullanıyorum ve inanın çok şükür ki şuana kadar hiç pişik olmadı ben çok memnun kaldım
Daisy0000 raamuu32 Mustela aldım bin pişmanım.Pişiği asla geçirmediği gibi popoda minik minik sivilcelenmeler yaptı
fbulut97 raamuu32 içerikleri temiz değil. Ben incia ve ecowell aldım bakalım daha kullanmadık denicem hangisi iyi gelirse