Derya0106 yumurtlama zamanını bilmiyorsan en iyisi adeti beklemek şuan çıkabilir varsa belki ama çıkmayanda çok oluyor bu yüzden üzülen umutları kırılan çok kişi var. Kan verip çıksa bile şuan 2 günde bir kan verip değerinin sağlıklı artış yapıp yapmadığını görmen gerekecek. O yüzden bence gecikmeyi bekleyip daha sağlıklı bir sonuç alman daha iyi olur senin için