Hilalozkan_94 Kızlar hamileliğin kaçıncı haftasında saglık ocağına kayıt yaptırılıyor bilginiz var mı🤦
Lumlum Hilalozkan_94 ben yaptırmadım ama doktora gittiğim için e nabıza düşmüş sağlık ocağı hemşiresi kendi aradı. Tam 5 haftalık olmuştuk aradığında
Lumlum Hilalozkan_94 kan testi falan vermediyseniz sağlık ocağı alıyor. Bir de tetanoz aşısı için çağırıyorlarmış o kadar
Blueberry0 Hilalozkan_94 ben farklı yerde yaşamaya başladım evlendiğim için malum. kaydımı yarın alıcam. 15 haftalığız bakalım 🌸
YigitPoyrazMomm Hilalozkan_94 hiç haftası fark etmez ben 6 haftalık iken gittim bildirdim ve başka şehire gelin geldim kendim söyledim kayıt için direk halletiler
Yaseminduygulu Ben testte çıktı kanda sonra doktora gitrim kese görmek için doktor hemen sağlık ocağına kaydını yaptır dedi test verdi orda yaptırmam için 5 haftalıkken kayıt yaptırdım
Seyma-10 Onlar aradı ben gitmeden 20 haftalıkken gel diye dön 35 günde m kaldı 2 kere aşıya bi kerede nasılım diye çagırdılar