İyi geceler herkese, 10+1 haftalık gebeyim. Bu 2. Gebeliğim ilki 1 yıl önce 8 haftalıkken kalbi durmuştu. Afedersiniz akıntım sarı ve ip gibiydi akşam. Sonra akışkan oldu fakat rengi sarı hala. Koku ağrı vs. Yok. Belim ağryor aynı zamanda ve karnımın sağ tarafında da iğnelenmeler olunca alel acele buraya yazdım. Benzer durum yaşayıp bana bilgi verecek olan var mıdır :(