Havvaca Kızlar burda bilen bilir beni az çok aktif sayılırım. 33 haftada başlayan nst de sancı görünmesi ciğer geliştirme derken geldik 36 Lara. Dr um 37+1 e gün vermişti tansiyon durumuna bakılıp doğum şekli belirlenecekti ya sezeryan ya suni diye. 17 temmuzda olacaktı doğumum. Ama işler öyle gitmedi. Benim oğluşun acelesi varmış. Cumartesi sabah uyandım kanlı nişan gelmişti. Dr uma yazdım. Sancın yoksa bebeğin hareketleri normalse bekle demişti. Sancım olmayınca oturdum bende annemle tüm gün film izledik. Neyse saat 16:30 civarı oldu dedim bir duş alayım. Üstümü çıkardım. Önce bir wc ye girdim vs derken klozetten ayağı kalkmam ile suyumun gelmesi bir oldu. Hemen girdim duşakabine gelmeye devam etti öyle. Annem dusunu al dedi aldım bende. Çıkınca Dr umu aradım hastaneye geçmemi söyledi. 17:30 civarı yatış yaptım hastaneye. Açılma 35 haftalık açılmam ile aynıydı. Ebeler eliyle biraz hızlandırmaya çalıştı ama benim açılma ilerlemedi. Suyum hala gelmeye devam ediyordu. Kanlı suyum geldi saat 21 oldu acılma milim ilerlemedi. Sancımda yoktu nst de en Fazla 48 geldi ama ben sıfır sancı hissediyordum. Bebeğin haftası küçük tansiyon var. Açılma olmadı su da bitme durumuna gelince Dr um sezeryan dedi. 15 temmuz saat 22:16 da girdiğim ameliyathanede 22:30 da oğlumun sesini duydum. Dünyada duyduğum en güzel ses. 🥺🥺 Sonra Dr um gösterdi o mis koku gerçekten doğru arkadaşlar. Öyle bir koku yok cennet kokusu o. 36+6 da 50 cm 3495 gram bir tosbiğim oldu benim. Çok şükür bebeğimde bende çok iyiyiz. Bugün saat 17:00 civarı taburcu olduk evimize geldik. Evimde bir cennet meyvesi var arkadaşlar resmen minyatür bir insan 🥰 insanın alıp Evcilik oynayasi geliyor 🥰 sizlere tavsiyem kesinlikle ayağı kalkman gerekiyor dedikleri an ayağı kalkmanız inanın gerisi o kadar kolay ki. 23:00 civarı odaya geldim. Karnıma kum torbası koydular ara ara bastırmaya geldiler odaya. Tek kötü anım oydu. Kum torbası yine iyi bastırma çok yaktı canımı yalan söyleyemem. Ama kısa 2 3 dk lik islem . Saat gece 3 civarı kum torbasını aldılar. 4 buçuk gibi gelip bir kaç adım attırıp sondayı çıkardılar. Sabah 6 civarı da kendim kalkıp idrarımı yaptım. 10 gibi gaz da çıktı. O yüzden taburcu oldum. Korkmayın kızlar inanın tüm bunlar yaşanırken tek düşündüğünüz o minik insanlar🥰 gerisi çok önemsiz oluyor. Tek duam isteyen herkes yaşasın bu duyguyu. Rabbim bebek bekleyen herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah ♥️
Blueberry0 Havvaca Maşallah analı babalı büyütsün allah inşallah 🌸 O kum torbası olayını okurken bile benim canım acıdı sırf o yüzden normal istiyorum hayırlısı neyse nasıl gelmek isterse öyle gelir gerçi😊
Mrsfly Havvaca Allah analı babalı büyütmeyi masip etsin ne kadar erken çıkarmışlar sizi sezeryanda 2 gece diye biliyordum
Mutluemos Havvaca hadi gözünüz aydın olsun Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin acısıyla imtihan etmesin inşaAllah Kum torbası konulması çok etkili ablamdan biliyorum bastirdiktilari zaman öyle bir çığlık atmıştı ki ama doktoru hersey senin için demişti inşaAllah sana da iyi gelir çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Havvaca Blueberry0 kum torbası değil de bastırma bence korkulması gereken. Kum torbası varken uyuşuk olduğum için çok ağrım olmadı ama aldıklarında baya rahatladim yalan yok. Öyle abartılacak bir şey değil bence kum torbası 💞 gönlünüzden geçen nasip olsun 💞
Blueberry0 Havvaca çok teşekkür ederim bilgi için😇 Sütünüz geldi mi sezaryende hemen en merak ettiğim bu
newmom07 Benimde ya suni ya sezaryen olacak bakalım, bebiş sağlıkla büyüsün❤️ sütünüz hemen geldi mi, sezaryen de ondan korkuyorum
Havvaca newmom07 süt hemen geldi demek doğru olmaz ama Çok çok az şeffaf sıvı geldi. Ebeler 1 damlasının bile çok önemli olduğunu söylüyor. O yüzden boş da olsa bol bol emzirin. Ten teması olsun diye de emziriyorum. Ebeler emzirip peşine 20 CC mama vermemiş tavsiye etti öyle ilerliyoruz şu an benim bebeğim 36 haftalık doğdu çenesi biraz güçsüz o yüzden çabuk yoruluyor genel olarak memedeyiz 😂
Havvaca Blueberry0 hemen gelmedi canım. Şeffaf damla damla sıvı geliyor 1 damlası bile altın değerinde olduğu için bol bol emziriyorum. 2 göğüs 15 dk emdiktem sonra 20 CC mama veriyorum
Havvaca Mutluemos evet çığlık attırıyor valla o bastırma. Şu an iyiyim karnım Baya baya indi rahatım şu an
Bedihaaa Havvaca gözünaydın canım daha yeni gördüm hikayeni sağlıcakla büyütürsün inşallah benimde bugün kontrolüm var bakalım ne olacak 39+4teyiz🙈🌸
Mutluemos Havvaca inşaAllah daha çok faydasını görürsün Rabbim sana da bekleyen tüm hastalara da safi ismiyle şifa versin inşaAllah ❣️
Bedihaaa Havvaca canım doktor bugün yatış yaptı normalde bana kilosundan dolayı sezeryan dedi ama çıktım geri başka hastaneye gidicem tekrar