Havvaca Kızlar dün doğum yaptım sezeryan. Ayaklarım zaten gebelikten ödemdi. Doğumdan sonra felaket bir hal aldı. Nasıl attınız ödemi ayaklarım benden bağımsız resmen 😅
Blueberry0 Havvaca cnm bol su iç yürüyüş ile atarsın. Bide uzanırken vs ayağının altına minder koy yüksek tut yani bi tık🌸
Ballkuzuveannesi Havvaca merhaba bende aynı şekilde oldum ayaklarım bacaklarım 10 katı oldu kiraz sapı Çayı önerdi doktor ayakları kalp hizasından yukarı kaldırmak aşşaya sarkıtmamak bacak üstüne oturmamak ödem atmak için bol bol su birde
Nur001 Doğum yaptın mı nasıl geçti canım iyimisiniz ben de seni merak etmiştim 😊 Boş yürüyüş bide varis çorabı öneriyorlar ödem için canım
Havvaca Nur001 yaptım canım. Normalde yarın olması gereken doğum heyecanlı ve aceleci oğlan sayesinde cumartesi oldu.saglikla kavuştuk çok şükür 🥰
Ballkuzuveannesi Havvaca bende emziriyorum hiç bi zararı olmadı bebeğime de bana da ama isterseniz doktorunuza bi danışın yine de