Ben de 32+6 da gitmiştim kontrol etti bi sıkıntı yoksa 36 da nstde başlayalım dedi ama benim ağrım vardı başladık 33 de . acilde çektirip her hafta fotoğraf at dedi 38 de de doğum var her hafta çekiliyorum. bence bunu bi doktoruna sor mutlaka bir bildiği vardır . Çok tedirgin oluyorsan sancım var de mecbur kalır çekmek için 😂