Masalada Kızlar sabahtan beri regl sancısı gibi ağrım var ilk defa öyle oldu beli aralıkta ama çok şiddetli hastaneye gitsemmi bebek makat geliş zaten belki beni alırlar sezeryan a
Balbebek012 Masalada bebek dönebilir de normal de olabilir sen hangisini istiyorsan. Bir de kendini takip et sancın düzenli mi duş al geçerse yaşancı sancıdır gerçek sancı geçmez artarak devam eder
Medine_yasar05 Masalada bencede gitmen gerek cnm çünkü bebek doğum pozisyonunda değil senin söylemene gerek sancinda var riske atma hem kendini hem bebeni
Balbebek012 Masalada kesin git doktora o zaman riske atma kendini de bebeği de sakin ol duşunu al çık
Balbebek012 Masalada korkma panik olma su iç sakinleş zaten banyo yapınca rahatlarsın kafanı sakin tut hepsi geçiyor inan sen ne kadar sakin olursan o kadar iyi olır ❤
Skn23 Masalada makat gelişse git tabi ki bekleme doğumun başlamış olabilir . bu kadar bekletmezlerdi aslında sezaryene alırlardı çoktan bu haftaya kadar fazla bile beklemişsin
Masalada Aleyna2045 hala Nst devam ediyor ama gördüğüm kadarıyla sancı var daha makat geliş için bakmadılar ultrason a