Merhaba 7+2 haftalığız ben daha önce doktorumun tavsiyesiyle düşük önleyici kullanıyordum, bugün kontrole gittim ve hafif kan göründüğünü söyledi lekelenmem var mı diye sordu hayır yok dedim ve risk almadan düşük önleyici ilaçı bıraktım şu anda vajinal fitil kullanıyorum.