Sevvallll12 Kızlar ilk kızım 36+3te ikinci kızım 37. Haftada doğdu. Özele göre şuan oğlum 36 haftalık devlete göre 35 haftalık 😂 sizce benim oğluş ne zaman gelir hadi tahmin yürütelim 😂 bu arada 8 Ağustos Sezeryan tarihim tabi beklerse 😂
Papatya_kokuyo5 Sevvallll12 sırtını devlete yaslarsa biraz gecikir 😂😂özel sektöre dayarsa erken gelir ama en iyisi devlet kapısı 😂😂cok soguk bir espiri özür diliyorum 😂😂canım devletteki ultrasyonlarda yanılma payı olabilir bı kaç kişide duymuştum