Merhabalar, gebe kalmadan önce bel fıtığı başlangıcım var demişti doktor. Şimdi 9+6’dayım ve belimde ağrı hissediyorum sağ bacağım da aynı şekilde ağrıyor. Aynı durumu yaşamış olan var mı? Doktor fizik tedavi yazabilir mi hamileyken? Siz ne gibi önlemler almıştınız? Fikir verebilirseniz çok sevinirimm 🙏🏻🙏🏻💕💕🌸🌸