İlk 2 ay diyebiliriz kabaca göğüs kalkanı çok işe yaramıştı bende bunda da kullanırım duruma göre benim sorunum göğüs ucumun hiç olmaması 2 yaşına kadar hep silikon uç ile emzirdim kızımı şuan sanki biraz da olsa göğüs ucum var umarım bunda silikon uca gerek kalmaz ama kalırsa da sorun yok anne sütü olsunda nasıl olursa olsun düşüncesindeyim olmayana da lafım yok tabi herkes bir değil sonuçta