Kızlar ne durumdasınız sancılarının başladı mı benim sancılarım var karın ağrısı kaşık ağrısı kasıklarımda aşırı baskı hissediyorum sürekli tuvalet ihtiyacım var gibi oluyor ağırlaştım artık uzandigimda kalkamıyorum otururken zorlanıyorum sizler de durumlar nasıl ha bir de ödem sorunu da var ellerim ayaklarım heryerim şiş 🥴🥵🤦