AysEmreee çok doğru yazmışsın katılıyorum ama şöyle de bir gerçek var. Bu testler %100 doğru sonuç vermiyor. bazılarına riskli bebek doğunca problemli olacak deniliyor bu testlere göre ama doğunca sağlıklı doğuyorlar. Yanılma payı olduğu için hamilelik boyunca bu üzüntüyle yaşamak istemiyorum. Eğer ralli bir durum çıkarsa ve erken yanı anne karnında müdahale etme durumları varsa bu testi yaptırcam. Ama öbür türlü ise yaptırmamayı düşünüyorum sanırım