Firstmomfirstchild Ben pek iyi duyumlar almadım ama ne dersiniz iyi doktor var mıdır? Ben özelde doğum yapmak istiyorum esim ise devlette de bu çocuk doğabilir diyor fakat devlet hastanelerin tavrından endişe duyuyorum. Doktorlar pek iyi davranmıyorlar.
emaynee Firstmomfirstchild ben 8.aya kadar kadar özele gittim bi kere şehir hastanesine gideyim dedim çok pişman oldum gerçekten çok kaba ve ilgisizler
2prensessannesi Firstmomfirstchild arkadasim riskli gebeligi var ozele gidiyordu tansiyonu cikinca sehir hast gitti bir kac gun yatis yapti her gun gelen doktorlarin hepsi ayri ayri guzel ilgilenmis perinatoloji doktoru ben ozel ilgilenecegim senle ozel hastaneye gitme demis. Kaldigi sure boyunca cok guzel gecmis
2prensessannesi Firstmomfirstchild normal dogumda zaten asil olan ebeler o da nobete denk gelene sans oluyor . Ama bahar tadinda gebelik sayfasina bir bakin yesim ebe var cok guzel ilgilenen o ozel takip yapiyor mesela sadece ona ucret verip onu tutup onunla beraber sehir hast dogum yapabilirsiniz onumda ucreti makul seviyelerde
Firstmomfirstchild 2prensessannesi yani doktor doğursun isterim.şimdi benim özelde devam ettiğim profesör daha emin ellerde olmak daha rahatlatıyor :)
Eazraaa 2prensessannesi özel ebe istegini herkes yapabiliyor mu ve başka ebelerde getirtebiliyor muyuz hastaneye bilginiz var mı acaba
Zekraa19_ 2prensessannesi merhaba yeşim ebeyi bende duymuştum ücreti ne kadar acaba bi bilginiz var mı
2prensessannesi Eazraaa yesim ebe heryere geliyor istedigi gibi girebiliyor . Ozel hastanelere de. Bjr kac aydir sehir hast calisiyor emeklilik icin agustos ayinda cikiyor ama orasini da bildigi icin artik oraya da gider bi de doktorlari hep tanidigi icin sorun olmuyor
2prensessannesi Zekraa19_ ablam 3 sene once 2bin vermisti ama suan bilmiyorum ama.hic paraci degil taksiti sonra vermeyi vs hic sorun etmiyor