Benimde geç göründü,kese vardı içi boştu,altta. Muayane ettirme lekelenme varsa bu doktorlar ne kafayla alltan muayaneye ediyorlar, bekle,4 5 haftalıkken gorunmemişti,15gun sonrası kadar bekleyip gittim,öyle göründü,sizde acele etmeyin, bekleyin, çevremdekiler bekle demişlerdi