Totuu Canım aldigin yeni doğan değil de 0-3 veya 3-6 aylık almalısın. Çünkü çocuk çok çabuk büyüyor yeni doğarken. O aldigin yeni doğanları sadece 10 gün giydirirsin. 40 dan sonra acayip kg alıyorlar. Kalın yünlü badi falanda alabilirsin . Dışarıya çıkınca giydirirsin. Ama kat kat giydirme. Mesela kalın kazak giydiriyorsan üstüne de mont varsa yeterli. Bende yeni doğum yapicam, çok masraf oliyor diye tanıdıklarımın zihinlerini felan aldim. Aldıklarımi da büyük aliyorum. Annemde büyük alıyor. Çocuklar bizim gibi değil sürekli geliştikleri için biraz büyüğünü almak gerekiyo. Yoksa aldığını kullanamiyosun kaliyo sonra.. 😊 h.olsun