Herkese iyi akşamlar kızlar. 2. Gebeligimdi ( ilki çok şükür sağlıklı) 4 temmuzda 14+5 günlükken bebegimi 10 günlük kanama şikayeti ile hastanede yatarken düşük yaptım. Benim gibi bir durum yaşayan varsa kanamanız ne zaman durdu, adetiniz ne zaman geldi ve tekrar kaç ay sonra gebe kaldınız. 2 adet dönemi sonrası tekrar deneyin dedi doktorum ama 2 hafta olacak kanamamda hala devam ediyor. Allah’ım isteyen herkesin kucagını doldurmayı nasip etsin🤲🏼