10 haftaligiz kizlar.progestan 200 mg vajinal kullaniyorum.camasirimda pecetede bisey yok ama afedersiniz vajinanin ici bir akinti bir akinti sumuksu beyaz hatta bazen acik kahve pembe ve acaip kokuyor.ama ne kasinti var ne kizarma ne yanma.cok normal cikiyorum doktora bu kadar detayli anlatamadim.acaba diyorum cok sicak nemmi oluyo falan